Tchibo i Quicksilver w Galerii Kazimierz

Lokal o powierzchni 173 metrów kwadratowych, wynajęty przez Quicksilver znajduje się na parterze galerii. Oferować będzie zarówno ubrania męskie marki Quiksilver i jak i żeńskie, które występują pod brandem Roxy. Firma zapowiada, że sklep w Galerii Kazimierz będzie pierwszym w sieci Quicksilver, którego wystrój będzie miał modowy, a nie sportowy charakter.

Quicksilver jest producentem oraz dystrybutorem odzieży i akcesoriów skierowanych do ludzi młodych. Nawiązują do stylu popularnego w środowisku surferów, deskorolkarzy i snowboardzistów.
W dniu otwarcia klienci mogą spodziewać się rabatu w wysokości 20 proc.

Salon Tchibo zajmie 193 metry kwadratowe na parterze centrum. Marka Tchibo znana jest przede wszystkim jako producent najwyższej jakości kawy. Ponad 60 lat temu, firma rozpoczynała działalność w Niemczech, dystrybuując wówczas kawę drogą wysyłkową. Dzięki stałemu rozwojowi stała się jednym z największych detalistów i producentów kawy na świecie. W Polsce firma obecna jest od 1992 roku. Poza swoim sztandarowym produktem oferuje też szeroką gamę towarów ze świata mody (odzież i dodatki) czy wyposażenia domu.

– Obserwujemy, że wszystkie zmiany, będące wynikiem rekomercjalizacji centrum, zostały bardzo dobrze przyjęte przez klientów Galerii Kazimierz, którzy cenią jakość, oryginalność i szeroki wybór – powiedziała Dagmara Filipiak, starszy konsultant w Dziale Najmu Powierzchni Handlowych w firmie doradczej Jones Lang LaSale, odpowiedzialnej za komercjalizację Galerii Kazimierz.

 

Reklama

Galeria Jurajska