Rusza Shopping Center Forum & Trade Fair

Targi Shopping Center Forum & Trade Fair gromadzą najważniejszych graczy z branży nieruchomości handlowych i inwestycji. Na targach wystawia się 46 firm – deweloperów i inwestorów, którzy prezentują ponad 100 projektów nowych inwestycji oraz dostawców usług i produktów związanych z działaniem infrastruktury obiektów handlowych. Wśród uczestników imprezy znajdzie się ponad 300 firm oraz instytucji reprezentujących najemców powierzchni handlowych, zarządców, deweloperów oraz lokalne samorządy. Będzie tu obecnych ponad 200 marek, w tym marki planujące wejście na rynek Polski.

Partnerem merytorycznym imprezy jest firma CB Richard Ellis, która wybrała to miejsce na premierę najnowszego raportu – Retail Destinations Poland 2011. Partnerem strategicznym jest kancelaria Gide Loyrette Nouel. Sponsorami strategicznymi są: BZWBK oraz Viametrics, natomiast sponsorami głównymi: BRE Bank Hipoteczny, Scanshop.Me. Partner przerwy kawowej to Sagafredo.

Ważnym elementem imprezy jest konferencja poświęcona sytuacji na rynku centrów handlowych. 8 września, w pierwszym dniu spotkania, omówione zostaną rynki: wielkopolski, rynek miast poniżej 200 tys. mieszkańców oraz odbędzie się panel poświęcony finansowaniu nowych inwestycji.
 

Reklama

Galeria Jurajska