Wśród najemców, którzy zajmą największe powierzchnie znalazły się takie marki jak: Van Graaf, Smyk Megastore, Cubus i KappAhl. – Lista jest już prawie kompletna, ostatnie umowy są w tej chwili w fazie negocjacji i możemy się spodziewać zakończenia rozmów jeszcze w tym miesiącu – mówi Małgorzata Ryfa, dyrektor ds. wynajmu Silesia City Center. Otwarcie nowej części zaplanowano na połowę października 2011.

50 najemców nowej części Silesia City Center już z umowami. Ostatnie rozmowy z najemcami właśnie są prowadzone i negocjacje powinny zakończyć się jeszcze we wrześniu – podaje dział wynajmu Silesia City Center. Wśród sklepów, które pojawią się w Silesii od października 2011, znalazły się m.in. marki odzieżowe: Massimo Dutti, La Mania, Lacoste, Tommy Hilfiger, Calvin Klein Jeans, Prima Moda, Liu Jo, New Look, Pinko i Weekend by Max Mara.

Silesia rozszerza także ofertę sklepów z butami i dodatkami. Na liście salonów z akcesoriami w nowej części znajdują się m.in. Coccinelle, Geox, Clarks, EXISport. Zyska także oferta restauracyjna Silesia City Center. Od października oferta poszerzona zostanie o restaurację Jeff’s, serwującą kuchnię tex-mex oraz Mangioni, z kuchnią śródziemnomorską.

– Nowi najemcy rozszerzają i uzupełniają ofertę istniejącej już część. Wśród marek, które jesienią zawitają do Silesii, znajdują się sklepy, na które od lat czekaliśmy w centrum, a które wymagały ogromnych powierzchni, m.in. H&M czy Van Graaf. Dopiero rozbudowa i pojawienie się ponad 20 tys. m kw. nowej przestrzeni, umożliwiło tym markom otwarcie swojego salonu w centrum – mówi Małgorzata Ryfa, dyrektor ds. wynajmu Silesia City Center.

I dodaje: – Nowa część przyciągnęła także marki z wyższej półki, w tym marki znajdujące się w portfolio grupy R&D Poland, m.in. Calvin Klein Jeans, Pinko i Furlę. Śląski potencjał dostrzegły także marki do tej pory lokujące swoje salony wyłącznie w Warszawie. Tak też było z La Manią, której salon w Silesii będzie dopiero drugim w Polsce. Pierwszy działa w Galerii Mokotów – mówi Ryfa.

@font-face {
font-family: „Calibri”;
[email protected] {
font-family: „Cambria”;
[email protected] {
font-family: „Tahoma”;
}p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal { margin: 0cm 0cm 10pt; line-height: 115%; font-size: 11pt; font-family: Calibri; }p.MsoNoSpacing, li.MsoNoSpacing, div.MsoNoSpacing { margin: 0cm 0cm 0.0001pt; font-size: 11pt; font-family: Calibri; }.MsoChpDefault { font-size: 10pt; font-family: Calibri; }div.WordSection1 { page: WordSection1; }Rozwija się także sfera usług centrum. Na liście nowych najemców znajdują się m.in. salon kosmetyczny, dentysta, salon masażu, gabinet z botoxem raz biuro podróży. – Te punkty usługowe dopełniają dotychczasową ofertę. Nasz Stomatolog będzie pierwszym na Śląsku dentystą w centrum handlowym. Także biuro podróży uzupełni ofertę wakacyjną, którą można dziś znaleźć w Silesii. Prawdziwym smaczkiem będzie także gabinet, w którym będzie można poddać się zabiegom z użyciem botoxu – mówi.

 

Nowej Silesii nie ominęły także marki luksusowe, które do tej pory dostępne były wyłącznie w sklepach mutibrandowych w Krakowie lub Warszawie. Swój salon w nowej części otwiera m.in. Rolex, w Van Graaf z kolei klienci znajdą aż 200 topowych marek, m.in. Armani Jeans, Boss, Joop!, Versace Jeans i Polo Jeans. – Ogromnym sukcesem centrum jest przyciągnięcie do nowej części marek z wyższej półki. Najwięcej znajdziemy ich w Van Graaf. Sklep będzie miał powierzchnię 2.416,20 m. kw. na poziomie 0 oraz 2.416,20 m kw. na poziomie +1. i będzie jednym z największych w centrum – mówi Ryfa.

 

Otwarcie nowej części centrum zaplanowano na połowę października 2011. Rozbudowa obiektu trwa od września 2010 roku. W wyniku prac centrum zostało powiększone o 20 tys. m kw., dotychczasowa powierzchnia to 68 tys. m. kw. Pracę w nowej części znajdzie ponad 500 osób. Rekrutacja do sklepów i punktów usługowych trwa od sierpnia.
 

R E K L A M A

XIII SHOPPING CENTER FORUM & TRADE FAIR 2011

8-9 września 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Edycja wrześniowa została wzbogacona o Targi Nieruchomości i Inwestycji Handlowych. Weźmie w nich udział około 40 wystawców: deweloperów, inwestorów, firm doradczych i usługowych.

Swój udział zgłosiło już ponad 550 osób reprezentujących 250 firm.