Caterina w centrum handlowym Klif

Pierwszy taki salon, zgodny z nową strategią marki powstał w łódzkiej Manufakturze. Jednym z elementów koncepcji salonu są białe ściany – symbolizują prostotę i wytworność. Surowe w formie meble i elementy ozdobne dodają wnętrzom szlachetności, a jednocześnie w sposób przejrzysty eksponują kolekcję.

Koncept opiera się przede wszystkim na wyrażeniu tego, co oferuje marka – luksus i elegancję. Pomysł nowej aranżacji powstał z myślą o kobietach – o ich dobrym samopoczuciu, a także specjalnie dla nich, jak najlepszej prezentacji kolekcji. Marka zadbała o to, by klientki miały do dyspozycji przestronne wnętrza, w których przymierzanie odzieży jest komfortem, a podejmowanie decyzji o zakupach – przyjemnością. Nowe salony marki Caterina to luksusowe wnętrza dla wymagających kobiet.

Centrum Handlowe Klif Warszawa to galeria handlowa, w której na powierzchni 18 tys. mkw. mieszczą się luksusowe butiki, takich marek jak: Baldinini, Guess, MaxMara, Marlboro Classics, Pandora, Paul&Shark, Pollini, Red Valentino, Stefanel, TruTrussardi, iBlues, czy Marella. Na dwóch poziomach znajduje się 100 sklepów (w tym delikatesy Bomi), restauracje, kawiarnie i punkty usługowe.

R E K L A M A

XIII SHOPPING CENTER FORUM & TRADE FAIR 2011

8-9 września 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Edycja wrześniowa została wzbogacona o Targi Nieruchomości i Inwestycji Handlowych. Weźmie w nich udział około 40 wystawców: deweloperów, inwestorów, firm doradczych i usługowych.

Swój udział zgłosiło już ponad 550 osób reprezentujących 250 firm.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016