Zakończyły się targi SCF&TF

8. i 9. września br. trwały targi Shopping Center Forum & Trade Fair

8. i 9. września br. trwały targi Shopping Center Forum & Trade Fair

W targach organizowanych przez warszawską firmę Brog Media Biznesu, wydawcę portalu Retailnet.pl oraz miesięcznika Shopping Center Poland, wzięli udział prezesi i członkowie zarządów, dyrektorzy  i kadra menadżerska wiodących graczy na rynku centrów handlowych. Reprezentowani byli zarówno deweloperzy, inwestorzy, banki, firmy zarządzające, usługowe i konsultingowe, jak i najemcy. Dwudniowym targom towarzyszyła konferencja i spotkania kuluarowe stwarzające dodatkową możliwość nawiązania kontaktów biznesowych.
 
Jak podał Mateusz Rolewski, prezes firmy Viametrics, która specjalizuje się w systemach liczenia klientów w centrach handlowych, targi odwiedziło blisko 950 osób. – Z punktu widzenia sponsora strategicznego mogę powiedzieć, że nasz udział w tej imprezie to bardzo dobrze zainwestowane pieniądze – podczas naszej obecności na targach nawiązaliśmy kontakty z kilkunastoma nowymi klientami. Prowadzimy teraz rozmowy, które mogą zaowocować podpisaniem co najmniej pięciu nowych kontraktów, które dadzą nam około 12 centrów handlowych.

Piotr Stempke, menedżer działu wynajmu Inter Ikea Center Group Poland, zaznacza, że z ostatecznymi ocenami warto wstrzymać się co najmniej kilka tygodni. – Okaże się, ile z rozmów, które przeprowadziliśmy z potencjalnymi klientami, przyniesie nam korzyść w postaci podpisanych kontraktów. Ważne jest jednak, że już teraz pokazaliśmy projekty, których komercjalizacja się niebawem rozpocznie – powiedział portalowi Retailnet.pl Stepmke.

W targach wzięli udział wiodący deweloperzy na polskim rynku nieruchomości handlowych, m.in.: Echo Investment, Neinver, Apsys Polska, TriGranit Development, Caelum Development, Inter Ikea Center Group Poland, Star Europa, Atrium Real Estate Managment, Immofinanz Group, Helical Poland, Fabryka Biznesu, Aflopa i inni. Partnerem merytorycznym konferencji była firma doradcza CB Richard Ellis, partnerem strategicznym kancelaria Gide Loyrette Nouel, sponsorami strategicznymi byli: Bank Zachodni WBK oraz firma Viametrics. Natomiast BRE Bank Hipoteczny oraz Scanshop.me to sponsorzy główni. Partnerem przerwy kawowej była firma Segafredo.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016