SCF&TF: rynek retail się zmienia. Nadchodzi nowe

– Nowe technologie już wkrótce wkroczą z pełną siłą w centra handlowe. Bazując na naszym doświadczeniu nie proponujemy rewolucji, uważamy że w Polsce długo jeszcze doznania związane z fizycznym robieniem zakupów będą ważne dla klientów, chcemy je natomiast cyfrowo wzbogacić. Stąd istotnymi działaniami, które podejmujemy współpracując z galeriami handlowymi są mapowanie centrów, budowanie bazy oraz wielokanałowa komunikacja – powiedział podczas SCF&T Marek Kapeliński, prezes zarządu Scanshop.me.

Dzięki zastosowaniu nowoczesnych technologii najemcy zyskają narzędzia aktywnej komunikacji bezpośredniej do klienta centrum handlowego, umożliwiające doraźne stymulowanie aktywności zakupowej klientów i generowanie dodatkowego trafficu oraz pozwalające mierzyć efekty prowadzonych działań w czasie rzeczywistym. Z kolei centra handlowe zyskają możliwość zagregowanej i wielokanałowej komunikacji z posegmentowanymi grupami klientów, z możliwością dokonania (w niektórych scenariuszach współpracy) pomiaru istotnych parametrów charakteryzujących te grupy, co pozwoli galeriom handlowym na stworzenie innowacyjnych metod stymulacji liczby i profilu demograficznego odwiedzających.

Więcej o nowoczesnych metodach i takich narzędziach jak: startupy, gogle, amazon, fourquarei media społecznościowe oraz NFC można było dowiedzieć się podczas Shopping Center Poland&Trade 2011, konferencji połączonej z targami, która odbyła się w dniach 7-9 września 2011r w hotelu Hilton w Warszawie.

 

Reklama

Galeria Jurajska