1,6 tys. mkw. dla H&M w elbląskich Ogrodach

CH Ogrody w Elblągu

CH Ogrody w Elblągu

Jak podaje ING Real Estate Investment Management, właściciel CH Ogrody: „Badania dotyczące zachowań zakupowych elblążan oraz ich opinii na temat lokalnego handlu wykazały, iż najbardziej popularną galerią handlową w mieście jest CH Ogrody, a najbardziej pożądanym sklepem w Elblągu jest H&M*– marka, dla której projektowały największe osobistości świata mody i muzyki (m.in.: Madonna, Karl Lagerfeld i Stella McCartney)”.

– H&M to pierwsza z wielkich marek, jakie stworzą nowe „Ogrody mody”. Cieszymy się bardzo, że udało nam się pozyskać takiego najemcę. Obecność marki H&M potwierdza atrakcyjność naszego centrum. Jest też odpowiedzią na potrzeby mieszkańców Elbląga, którzy w poszukiwaniu ubrań z metką H&M muszą jeździć do innych miast i galerii handlowych. Dzięki salonowi H&M w rozbudowanych Ogrodach nie będzie już takiej potrzeby – mówi Tomasz Szewczyk, Dyrektor Zarządzający Acteeum Central Europe, firmy, która na zlecenie ING Real Estate przygotowuje rozbudowę CH Ogrody.

Rozbudowa galerii rozpocznie się na początku przyszłego roku. Powierzchnia najmu centrum zwiększy się dwukrotnie z 20 do 40 tys. mkw. Zakończenie prac jest planowane na 2013 rok. Inwestycja jest warta 55 mln euro.

*Raport „Oferta handlowa Elbląga w opinii mieszkańców” przygotowany przez PBS DGA Sp. z o.o., sporządzony między 21 a 22 września 2010 r. na zlecenie ING Real Estate Investment Management, właściciela CH Ogrody.

Reklama

Galeria Jurajska