– W imieniu swoim jak i szefostwa holdingu Ptak chcę powiedzieć, że targi uważamy za bardzo udane. Organizacja przebiegała bezproblemowo. Pierwszy dzień targów był niezwykle udany. Odbyliśmy wiele, istotnych z naszego punktu widzenia, spotkań. Drugi dzień w większości poświęciliśmy na spotkania umówione. Osoby, z którymi rozmawialiśmy, były zainteresowane naszym projektem. Na plus oceniamy także formułę targów, która ułatwiła kontakty, co także w znaczny sposób pomogło w komercjalizacji naszego obiektu. Przeprowadziliśmy bardzo ciekawe rozmowy. Część firm zadeklarowała, że chce u nas otworzyć swoje sklepy więc zapewne niebawem będziemy finalizować umowy. Mieliśmy także okazję brać udział w panelach dyskusyjnych. Tomasz Szypuła, członek rady nadzorczej centrum handlowego Ptak uczestniczył w ciekawym panelu dyskusyjnym dotyczącym budowania centrów handlowych w miastach do 200 tys. mieszkańców. Co dotyczy także naszego projektu. Ciekawym tematem był także ten omawiający zasady zarządzania centrami handlowymi. Targi zatem oceniamy bardzo dobrze – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Piotr Wasilczyk, specjalista ds. marketingu w Departamencie Inwestycji i Rozwoju z Centrum Targowego Ptak S.A.

Centrum Handlowe Ptak rozpoczęło swoją działalność w 1993 roku. Inwestor w Rzgowie na przedmieściach Łodzi wybudował największe w Polsce centrum handlu hurtowo-detalicznego, wchodzące obecnie w skład Holdingu Ptak. Aktualnie firma zamierza wybudować outlet, w którym powstaną sklepy znanych marek.