CB Richard Ellis: SCF&TF to dobry pomysł

– Bardzo podoba mi się połączenie konferencji z targami. W Polsce nie ma drugiej takiej imprezy branżowej. Jest Cannes, gdzie wszyscy jadą, ale odpowiednika polskiego nie widzę. Jeśli chodzi o panele, to uważam, że prelegenci są dobrani bardzo sensownie. To są ludzie, którzy mają dużą wiedzę i sporo do przekazania. Oczywiście nie jest tak, że na takich panelach można usłyszeć o rzeczach o których nikt nie wie. Natomiast zyskujemy nastawienie tych ludzi, bardzo pozytywne i to jest ważne. Widać, także po tych targach i prezentacjach, że ludzie, którzy są tu obecni, nie boją się, mają pozytywną energię i ten kryzys ich nie przeraża. Zwróćmy uwagę na fakt, iż większość projektów, które są prezentowane, to projekty planowane. SCF&TF bardzo mi się podoba i cieszę się, że udało się nam tutaj być i uczestniczyć czynnie w takim wydarzeniu – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Joanna Mroczek, Director – Research&Consultancy CB Richard Ellis – firmy, która była partnerem merytorycznym wydarzenia.

CB Richard Ellis rozpoczęła działalność w Polsce w czerwcu 2000 r. Obecnie firma zatrudnia ponad 150 pracowników oraz prowadzi 11 rodzajów usług: doradztwo w zakresie nieruchomości biurowych, handlowych i magazynowych, doradztwo inwestycyjne – rynki kapitałowe, obsługa klientów korporacyjnych, wyceny nieruchomości, badania rynku i konsulting, konsultacje budowlane i zarządzanie projektami, zarządzanie nieruchomościami oraz doradztwo deweloperskie i restrukturyzacja nieruchomości.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016