Bielski Gemini Park większy o 18,5 tys. mkw.

Nowa część Gemini Park Bielsko-Biała

Nowa część Gemini Park Bielsko-Biała

Liczba sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych zwiększy się z 90 do 140. Natomiast powierzchnia handlowa wzrośnie z 27 tys. mkw. do 45 tys. mkw. Inwestor – firma Gemini Holdings – informuje, że nowa część będzie stanowiła całość z dotychczasowym budynkiem i zostanie wykorzystana na poszerzenie oferty z branż AGD, RTV i multimedia oraz rozwinięcie oferty modowej. W centrum pojawi się oferta sektora wyposażenia wnętrz, a także wprowadzone zostaną znane marki odzieżowe, z których część po raz pierwszy otworzy swoje sklepy w tym regionie Polski.

Deweloper zaznacza, że decyzja o rozbudowie jest związana z dobrymi wynikami działalności centrum. Z danych inwestora wynika, że od jesieni ubiegłego roku wzrosły miesięczne obroty najemców Gemini Park Bielsko-Biała oraz średnia wartość koszyka zakupowego. Najemcy zanotowali obroty wyższe średnio o 15 proc. w porównaniu do analogicznych okresów ubiegłego roku, a wartość średniego koszyka zakupowego wzrosła o prawie 20 proc. – Systematyczny wzrost odwiedzalności centrum oraz utrzymujący się od wielu miesięcy wzrost obrotów naszych najemców skłonił nas do podjęcia decyzji o poszerzeniu oferty handlowej – mówi Renata Burejza, dyrektor ds. marketingu i PR Gemini Park Bielsko-Biała.

Centrum Handlowo-Rozrywkowe Gemini Park Bielsko-Biała zostało otwarte w maju 2009 roku. Obecnie wśród 90 najemców Gemini Park znajdują się m.in.: hipermarket Real, H&M, C&A, New Yorker, S.Oliver, Martes Sport, Reserved, Mohito, Douglas, Rossman, Venezia, Apart, Wittchen, Ecco, Solar, Calzedonia, Vobis, Komputronik, a także sieć KFC oraz lodziarnia Lodomania.

Za wynajem Gemini Park Bielsko-Biała odpowiada GREM Gemini Real Estate Management Spółka z o.o. we współpracy ze spółką BOIG Property Consulting.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016