– Galeria Nowy Świat jest w tej chwili skomercjalizowane w ponad 80 procentach. Magiczna osiemdziesiątka jest przekroczona. Obecnie jesteśmy na etapie pozyskiwania ostatnich najemców do naszego centrum handlowego. Jeśli uda się sfinalizować umowy z firmami, które pozyskaliśmy podczas targów SCF&T i z którymi podczas tego wydarzenia wstępnie omówiliśmy warunki współpracy, to być może już niebawem zamkniemy proces komercjalizacji – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Agnieszka Baran, specjalista do spraw marketingu spółki Womak.

Galeria Nowy Świat zlokalizowana jest w Rzeszowie. Obiekt ma 24 tysiące metrów kwadratowych powierzchni GLA. Liczba najemców to 110, wśród nich między innymi: C&A, Matras, Deichmann, New Yorker, KappAhl, Electro World, Dougla, Delta Sport, Americanos, Subway, Big City Pizza, Sony czy Tatuum.

W porozumieniu z władzami Rzeszowa, Womak, właściciel Galerii Nowy Świat, wybuduje także (całkowicie finansując inwestycję) ogólnodostępny parking i pętlę autobusową. Obiekty te mają stanowić element rozbudowy infrastruktury przestrzennej wokół galerii. Będą też kolejnymi inwestycjami realizowanymi we współpracy z miastem. Wcześniej Womak wybudował już w Rzeszowie wiadukt ułatwiający komunikację okolicznym mieszkańcom. Nastąpiło to w rok po oddaniu do użytku Nowego Światu.