Futura Park Kraków: otwarcie 19 października

Futura Park Kraków

Futura Park Kraków

Toczą się również prace nad aranżacją wnętrz poszczególnych sklepów. Zostaną one w najbliższych tygodniach w pełni wyposażone i zaopatrzone. Już od kilku tygodni testowane są systemy i instalacje wewnątrz budynku. Jak informuje Monika Olejnik-Okuniewska, rzecznik prasowy firmy Neinver Polska, kolejnym krokiem ma być montaż wystroju powierzchni wspólnych i systemu identyfikacji wizualnej. – W najbliższym czasie powstaną też punkty informacyjne, które ułatwią klientom poruszane się po największym centrum typu outlet w Małopolsce – dodaje Olejnik-Okuniewska.

Całkowita powierzchnia handlowa Futura Park Kraków wynosi 44 tysiące metrów kwadratowych (po 22 tysiące metrów kwadratowych na park handlowy i centrum outletowe). Obiekt łączy funkcje tradycyjnego parku handlowego – znajduje się on na parterze – z centrum outlet Factory, zlokalizowanym na pierwszym piętrze. Budynek legitymuje się certyfikatem BREEAM (BRE Environmental Assessment Method). Jest to dokument przyznawany obiektom handlowym spełniającym określone standardy ekologiczne. Firma reklamuje centrum jako pierwsze, jeśli chodzi o rynek polski, połączenie parku handlowego z centrum outletowym.

Neinver jest liderem w zarządzaniu centrami outlet w Hiszpanii i w Polsce, a także drugim co do wielkości operatorem centrów outlet w Europie. Firma, jako pierwsza, pod marką Factory, wprowadziła koncept centrum outlet do Hiszpanii i Polski. W 2009 roku Neinver skonsolidował swoje centra outlet w Portugalii, Niemczech i Włoszech, wprowadzając nową markę „The Style Outlets”.

 

Reklama

Galeria Jurajska