Swarovski w Galerii Malta

Będzie to butik partnerski, czyli działający na zasadach franczyzowych. Obecnie sieć ma 4 butiki własne i 12 partnerskich. Wkrótce dołączy do nich salon poznański. W tym roku planowane jest otwarcie jeszcze dwóch: w warszawskiej Arkadii na początku listopada i w Kielcach na początku października.

– Jestem niezmiernie dumna, że w tym roku otwieramy już trzeci butik Swarovskiego w nowym, lśniącym designie Crystal Forest. 65-metrowa powierzchnia w Galerii Malta pozwoli nam na zaprezentowanie szerokiego asortymentu biżuterii, akcesoriów oraz elementów wystroju wnętrz – powiedziała portalowi Retailnet.pl Ewa Sereczyńska, Country Manager Poland Consumer Goods Business z firmy Swarovski.

Koncept Crystal Forest to pomysł dekoratorski realizowany w nowo otwieranych salonach Swarovskiego. Opiera się na grze świateł. Wykorzystuje między innymi lustra ze stali nierdzewnej i ruchome wystawy. Jak twierdzi firma, nowa aranżacja daje możliwość lepszego zaprezentowania oferowanej w sklepach kolekcji kryształów, akcesoriów oraz elementów wystroju wnętrz. „Błyszcząca fasada skupia światło i refleksy. (…) Światło oraz ruchome wystawy tworzą scenerię dla biżuterii i elementów wystroju zaprojektowanych przez Swarovskiego” – czytamy w opisie sklepu dostarczonym przez firmę. Autorem aranżacji jest japoński projektant – Tokujin Yoshioka.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016