Aktualnie firma jest na etapie reorganizacji. – Znajdujemy coś, w czym znowu będziemy bezkonkurencyjni. Stawiamy teraz przede wszystkim na remodeling. Od 1998 roku budujemy galerie handlowe. W każdej z nich mieliśmy coś do powiedzenia, albo w każdej z nich uważnie obserwowaliśmy proces powstawania. Teraz będziemy mieli szanse składać oferty dotyczące remodelingu, który będzie czymś w rodzaju liftingu. Tego wymagają wszystkie galerie, które już jakiś czas istnieją na rynku. Związane jest to ze zmianami, które dotyczą wszystkie centra handlowe. Galerie handlowe zmieniają przecież właścicieli, starzeją się, materiały w nich wykorzystywane się zużywają, pojawiają się nowi inwestorzy i nowi gracze na rynku. I my zamierzamy teraz skupić się na utrzymywaniu atrakcyjności tych istniejących już obiektów. Wszystko to po to, by inwestor zarządzający nie musiał się bać, że czeka go rekomercjalizacja, przedłużanie czy pozyskiwanie nowych najemców. Te inwestycje, które uważane są za rentowne muszą utrzymywać swoją atrakcyjność, być konkurencyjne i nie bać się upływu czasu. Zaczyna się moda na operacje plastyczne i to dotyczy także centrów handlowych. Takie operacje, liftingi chcemy przeprowadzać na inwestycjach, które sprawdziły się jako rentowne. W związku z tym chcemy wejść z ofertą 3D i zaprezentować jej szerokie możliwości – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Tomasz Tarnowski, współwłaściciel spółki Apa Via i Partnerzy.