Subway: 50 lokali do końca roku

– Obecnie mamy w Polsce 43 lokale należąca do marki Subway. Naszym celem na ten rok jest posiadanie przynajmniej 50 lokali. Na podstawie obecnej sytuacji stwierdzam, że możemy nawet przekroczyć tę liczbę. Większość lokali Subway otwieranych jest w typowych i tradycyjnych lokalizacjach takich, jak strefy food court w galeriach handlowych, lotniska, centra biznesowe, stacje benzynowe czy miejsca wypoczynku. W przyszłości chcemy także otwierać nasze lokale także w mniej tradycyjnych miejscach i w miastach w których jeszcze nas nie ma – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Martin Princ, Area Development Manager na terenie Europy Środkowo Wschodniej.

Pierwsza placówka Subway w Polsce powstała w Krakowie w 2004 roku na Placu Dominikańskim, niedaleko Rynku Głównego. Obecnie w Polsce znajdują się 43 restauracje: w Warszawie, w Krakowie, Gdańsku, Gdyni, Bielsku-Białej, Poznaniu, Szczecinie, we Wrocławiu, Łodzi, Płocku, Opolu, Rzeszowie i Lublinie. Kolejne są w przygotowaniu.

Subway w Polsce w pierwszych sześciu miesiącach tego roku zwiększył sprzedaż o 14 procent. W pierwszym półroczu firma zwiększył także liczbę restauracji w całym regionie Europy Środkowej i Wschodniej o 75 placówek. Ma ich obecnie ponad 300.

Wszystkie placówki sieci Subway prowadzone są przez franczyzobiorców. Obecnie sieć liczy ok. 35 tysięcy restauracji w 94 krajach świata, co czyni z niej największą sieć fastfoodową na świecie. Szczególnie szybki rozwój Subway odnotowuje w Europie Środkowej i Wschodniej. Franczyzobiorcy prowadzą w regionie 310 restauracji, a do końca roku ma ich powstać 400.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016