– Umowa była podpisana na dwa lokale, które połączono na potrzeby tego jednego sklepu. Powierzchnia wynosi w sumie ponad 200 metrów – powiedział portalowi Retailnet.pl Mirosław Cechowski, dyrektor Agory Bytom. Centrum zapowiada również otwarcie sklepu Stradivarius jesienią tego roku.

Mohito to marka odzieżowa należąca do Grupy LPP. Sieć pojawiła się na rynku w lipcu 2008 roku. Obecnie ma ponad 60 salonów w Polsce. Jej oferta skierowana dedykowana jest dla kobiet w wieku 25-35 lat.

Grupa LPP zajmuje się projektowaniem i dystrybucją odzieży. W czerwcu 2010 roku w skład sieci detalicznej LPP wchodziło 875 sklepy (268 Reserved, 237 Cropp, 208 House, 56 Mohito). Jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2001 roku. Spółka LPP sprzedaje swoje produkty głównie w rejonie środkowej i wschodniej Europy: Polska, Czechy, Słowacja, Węgry, Litwa, Łotwa, Estonia, Ukraina, Rosja, Rumunia oraz Bułgaria. Niedawno do grupy krajów dołączyły również Niemcy i Białoruś.

Agora Bytom została otwarta 15 listopada 2010 roku. Znajduje się na placu Kościuszki w centrum Bytomia. Do obiektu prowadzi główna ulica handlowa miasta – ul. Dworcowa. Pięciokondygnacyjny centrum i budynek parkingu o powierzchni 88 tysięcy metrów kwadratowych łączy w sobie funkcję handlową, rozrywkową i kulturalną. Oferta galerii liczy aktualnie ponad 90 sklepów. W centrum znajdują się restauracje, centrum rozrywki Fantasy Park, multipleks Cinema City i klub fitness Pure. Niedawno swoje salony otworzyły takie marki jak Lindex, czy Trendy4Ever oraz sklep Szkla.com. Jak podaje zarządca centrum, od otwarcia obiektu do czerwca br. galerię odwiedziło trzy miliony klientów.