Galeria Brwinów skomercjalizowana w połowie

Galeria Grodova

– Komercjalizacja obiektu rozpoczęła się pod koniec kwietnia i w tej chwili 50 procent powierzchni naszego centrum handlowego ma już swoich najemców. Do wynajęcia pozostało już tylko 20 lokali (powierzchnie od 50 do 300 metrów kwadratowych) z czego znaczna część to powierzchnie, które cieszą się dużym zainteresowaniem i jesteśmy w trakcie negocjowania ostatecznych warunków umowy. Wśród najemców, z którymi umowy już zostały podpisane, są m.in. sieć Piotr i Paweł, apteka Provit, salon optyczny WIK World Optic Group, biuro podróży Trav czy właśnie finalizujący umowę fitness club. Drzwi Galerii Brwinów dla klientów zostaną otwarte w marcu przyszłego roku. Oceniam, że komercjalizację obiektu zakończymy do końca bieżącego roku – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Joanna Bońska, Project Manager Włodarzewska SA. Sporą powierzchnię, bo 353 metry kwadratowe zajmie też marka należąca do sieci Pepco.

Galeria Brwinów będzie miała łącznie ok 10 tysięcy metrów kwadratowych powierzchni, na której powstanie około 40 lokali handlowo-usługowych. W galerii oprócz marek kosmetycznych, odzieżowych, spożywczych czy oferujących sprzęt RTV AGD znajdzie się też część food court z kawiarnią i restauracją.

Inwestorem projektu jest Włodarzewska SA. Deweloper działa na rynku od 2001 roku. Inwestuje głównie na rynku nieruchomości w Warszawie i województwie mazowieckim. Obecnie prowadzi pięć inwestycji.

 

Reklama

Galeria Jurajska