Skok na Sok w warszawskich galeriach

Lokal Deli Sandwich

Firma XXL Media, która jest właścicielem konceptu sieci Skok na Sok zapowiada, że do końca roku chciałaby otwierać nowe lokalizacje także poza stolicą. Marka planuje poszerzać sieć i inwestować w dużych miastach. Ponadto w planach jest także prowadzenie w przyszłości działalności na zasadach franczyzy.

Obecnie w ramach sieci działają trzy placówki. Pierwszy barek z sokami powstał w warszawskiej dzielnicy Kabaty, drugi – otwarty w czerwcu 2010 roku w centrum handlowym Blue City w Warszawie, a trzeci ruszył w sierpniu tego roku na rogu ulic Chmielnej i Nowego Świata w Warszawie. Sieć zamierza otwierać swoje placówki w centrach handlowych oraz przy głównych ulicach miast.

Planujemy szybki rozwój na terenie Warszawy, skupiamy się przede wszystkim na najlepszych centrach handlowych, ale także na prestiżowych ulicach – piszą na swojej stronie pomysłodawcy konceptu.

Strategia firmy zakłada, że lokale Skok na Sok mają powierzchnię od 70 do 90 metrów kwadratowych i format kawiarniany. W pijalniach, oprócz różnego rodzaju świeżych soków (dostępne są także kawy, herbaty i desery.

Właściciel konceptu – XXL Media to agencja reklamowa i wydawnictwo, które jest właścicielem m.in. prozdrowotnego magazynu Moda na Zdrowie.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016