Firma XXL Media, która jest właścicielem konceptu sieci Skok na Sok zapowiada, że do końca roku chciałaby otwierać nowe lokalizacje także poza stolicą. Marka planuje poszerzać sieć i inwestować w dużych miastach. Ponadto w planach jest także prowadzenie w przyszłości działalności na zasadach franczyzy.

Obecnie w ramach sieci działają trzy placówki. Pierwszy barek z sokami powstał w warszawskiej dzielnicy Kabaty, drugi – otwarty w czerwcu 2010 roku w centrum handlowym Blue City w Warszawie, a trzeci ruszył w sierpniu tego roku na rogu ulic Chmielnej i Nowego Świata w Warszawie. Sieć zamierza otwierać swoje placówki w centrach handlowych oraz przy głównych ulicach miast.

Planujemy szybki rozwój na terenie Warszawy, skupiamy się przede wszystkim na najlepszych centrach handlowych, ale także na prestiżowych ulicach – piszą na swojej stronie pomysłodawcy konceptu.

Strategia firmy zakłada, że lokale Skok na Sok mają powierzchnię od 70 do 90 metrów kwadratowych i format kawiarniany. W pijalniach, oprócz różnego rodzaju świeżych soków (dostępne są także kawy, herbaty i desery.

Właściciel konceptu – XXL Media to agencja reklamowa i wydawnictwo, które jest właścicielem m.in. prozdrowotnego magazynu Moda na Zdrowie.