– Nowy salon zlokalizowany został w północnej części galerii, pomiędzy lokalem H&M, a lokalem Exteme Intimo – powiedziała portalowi Retailnet.pl Anna Mrzewa, dyrektor CH Pasaż Łódzki.

– Nike posiada cztery sklepy w Łodzi, w tym jeden Factory Store właśnie rozpoczynający swą działalność w Pasażu Łódzkim. Oprócz nich marka posiada jeszcze jeden sklep tego typu Factory w Sosnowcu. Firma planuje otwarcia salonów w tym formacie we wszystkich dużych miastach w Polsce – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Jacek Maślakiewicz, kierownik sklepu Nike Factory Store.

Powierzchnia całkowita Pasażu wynosi ponad 40 tys. metrów kwadratowych. W centrum znajduje się sklep sieci Real oraz 69 butików i punktów usługowych plus Decathlon i Feu vert. Wśród najemców galerii znajdują się m.in. RTV Euro AGD, Go Sport, Bata, Reserved, TK Maxx, Decathlon, Deichmann, Rossmann czy Camaieu. Galeria została otwarta w październiku 2000 roku.

Właścicielem Pasażu Łódzkiego jest Pradera Central Łódź Gallery sp. z o.o., z grupy Pradera. Istniejąca od 1999 roku firma zajmuje się inwestowaniem w obiekty handlowe. Pradera ma swoje biura w Londynie, Luxemburgu, Madrycie, Atenach, Mediolanie, Stambule, Pradze i Warszawie. W Polsce firma jest właścicielem siedmiu galerii, w tym dwóch w Łodzi. Pasaż Łódzki zarządzany jest przez firmę Apsys. W Polsce firma ta jest deweloperem i zarządcą 14 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 600 tysięcy metrów kwadratowych, zlokalizowanych w 11 miastach Polski.