Jak informowaliśmy w sierpniu, debiut szwedzkiej sieci w Polsce nastąpi w listopadzie. Dwa pierwsze sklepy szwedzkiej marki zostaną otwarte już w listopadzie 2011 roku w podwarszawskich parkach handlowych na Targówku i w Jankach. Na przestrzeni ostatnich tygodni zakontraktowano kolejne lokalizacje:

Przy ul. Grunwaldzkiej 270 w Gdańsku w sąsiedztwie Media Markt i Castoramy oraz przy ul. św. Teresy 100 (Gust-Pol) w Łodzi, gdzie Jula będzie jednym z kluczowych najemców obok Tesco, Agata Meble, Jysk i Piotr i Paweł.

Po Szwecji i Norwegii, gdzie Jula posiada już 44 multimarkety, Polska jest trzecim krajem na mapie naszej ekspansji – mówi Daniel Adamiuk, Jula Country Manager. – Polska to dla nas rynek z ogromnym potencjałem. Nie tylko ze względu na geograficzną bliskość ze Szwecją, ale fakt, że Jula nie ma tu bezpośredniej konkurencji. U nas klienci znajdą niespotykaną dotąd wygodę zakupów i różnorodność asortymentu – dodaje Adamiuk.

Jula otwierać będzie multimarkety o powierzchni od 3 do 4 tysięcy metrów kwadratowych, w których oferowane będą przybory i narzędzia niezbędne podczas remontu domu, prac w ogrodzie, a także produkty do wyposażenia biura czy garażu czy artykuły sportowe, szeroki wybór modnej odzieży roboczej oraz sprzęt elektroniczny oraz małe AGD.