Teletorium otworzy do grudnia około 10 lokalizacji

Obecnie marka posiada 81 stoisk zlokalizowanych w 13 województwach w całej Polsce. Od stycznia tego roku w galeriach handlowych na terenie całej Polski pojawiło się osiem nowych punktów. – Nasze plany zakładają rozbudowę o kolejne 9, 10 punktów handlowych. Większość otwarć planujemy na październik tego roku. Nasze stoiska pojawią się w większych miastach w Polsce, m. in. w Warszawie, a także w Krakowie, Wrocławiu, Katowicach czy Częstochowie. Obecnie jesteśmy na etapie podpisywania kolejnych umów i poszukiwaniu partnerów franczyzowych. W ramach sieci franczyzobiorca otrzymuje od nas prawo do posługiwania się marką Teletorium oraz dostęp do atrakcyjnego asortymentu, w atrakcyjnych cenach, a także wsparcie w zakresie właściwego zatowarowania. Zapewniamy ponadto wsparcie w kwestiach związanych z właściwym funkcjonowaniem stoiska, dzierżawę mebli oraz działania marketingowe wspierające sprzedaż dla całej sieci – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Piotr Andrzejewski odpowiedzialny za rozwój sieci Teletorium.

Od początku 2011 r. sieć powiększyła się o lokalizacje we Wrocławiu, Kłodzku, Opolu, Głogowie, Łodzi oraz Warszawie. W drugim kwartale tego roku marka pojawiła się m.in. w centrum handlowym Solaris w Opolu oraz w Parku Handlowym Bielany koło Wrocławia.

Marka istnieje na rynku od 2004 roku i należy do grupy kapitałowej TelforceOne S.A. największego dystrybutora akcesoriów GSM.

 

Reklama

Galeria Jurajska