Nowa aranżacja salonów Duka

Nowy koncept Kitchen Life zakłada zmianę aranżacji wystroju sklepu, zmianę konceptu merchandisingowego i związanej z nim polityki sprzedażowej. Jednolity wystrój wnętrza, spójny system meblowy narzuca odpowiedni sposób ułożenia produktu, ten z kolei determinuje odpowiednie aktywności sprzedażowe.

Salony firmy aspirują do miejsca, gdzie oprócz zakupów można także porozmawiać o pasji gotowania, wymienić spostrzeżenia na temat produktów, podpatrzeć najnowsze trendy nakrywania do stołu oraz zainspirować się do zmian w sposobie postrzegania kuchni.

Duka planuje przebudowę ośmiu kolejnych sklepów według nowego konceptu. Do tej pory oprócz salonu w Klifie, wykonano relief w Centrum Handlowym Wola Park.

Sieć szwedzkich salonów Duka w Polsce składa się aktualnie z 28 salonów oraz sklepu internetowego. Oferta Duka skierowana jest do osób zainteresowanych nowoczesnym stylem gotowania oraz dbających o modne i funkcjonalne wzornictwo. Składa się z szerokiej gamy wysokiej jakości artykułów kuchennych, porcelany, sztućców i szkła stołowego. Cztery razy w roku do sprzedaży trafiają kolekcje zaprojektowane przez projektantów Duka według najnowszych trendów wnętrzarskich.                                                                                               
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016