Belgian Beer Cafe wchodzi na polski rynek

– Poszukujemy kilku, góra kilkunastu partnerów handlowych w takich miastach jak m.in. Warszawa, Wrocław, Kraków, Poznań czy Trójmiasto. Ostatnio mocno zastanawiamy się także nad mniejszym miastem, którym jest Olsztyn. Koncept rozwijany będzie na zasadzie franczyzy. Partnerom zapewniamy wyłączność w danym mieście – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Magdalena Dudalska-Gabryelska odpowiedzialna za rozwój sieci w Polsce.

Belgian Beer Cafe to lokale urządzone w stylu lat dwudziestych minionego wieku. Anheuser-Busch InBev w swoich planach ma rozwój sieci w centrach dużych miast i galeriach handlowych. Minimalna powierzchnia lokalu to 120 metrów kwadratowych. W lokalach sieci serwowanych będzie kilkadziesiąt gatunków piwa oraz dania kuchni belgijskiej.

Pierwsze lokale w Polsce pojawią się w ciągu kilkunastu miesięcy. – Jesteśmy na etapie prowadzenia rozmów z potencjalnymi partnerami. Na uruchomienie lokali franczyzobiorcy potrzebują zaledwie 2-3 miesięcy od podpisania z nami umowy – dodaje Dudalska.

Franczyzodawca zapewnia swoim partnerom pomoc w urządzeniu wnętrza – wystrój przygotowany przez światowej klasy specjalistów z Creneau International, wyłączność terytorialną, pomoc w wyborze lokalizacji, doradztwo w zakresie przygotowania biznes planu czy m.in. szkolenie barmanów i kucharzy.

Belgian Beer Cafe obecnie posiada około 70 lokali w takich państwach jak: Australia, Belgia, Bułgaria, Chorwacja, Czechy, Węgry, Japonia, Łotwa, Holandia, Nowa Zelandia, Katar, Rumunia, Słowacja, Szwajcaria, Ukraina i Zjednoczone Emiraty Arabskie.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016