Projekt pasażu Czerwona Torebka

– Mamy już podpisanych kilka umów. Do projektu przyłączyły się sieci spożywcze, apteka i drogeria. Chętnie podejmiemy rozmowy z przedstawicielami takich branż, jak: odzieżowa, obuwnicza, mięso i wędliny, owoce i warzywa, prasa, artykuły tytoniowe, lotto, alkohol, nabiał, ryby, a także przedstawicielami usług tj. pralnia chemiczna, usługi pocztowe, finanse, usługi bankowe, sprzęt komputerowy i foto, szewc, zegarmistrz, klucze, biżuteria, upominki, art. zoo, wędkarski – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Paweł Ciszek, dyrektor działu zarządzania i komercjalizacji spółki Czerwona Torebka.

Zakończenie realizacji projektu jest planowane na trzeci kwartał 2012 r. Kompleks będzie miał 1790 metrów kwadratowych powierzchni użytkowej. Znajdzie się w nim 31 modułów o powierzchni około 60 metrów kwadratowych. Inwestor przewidział także możliwość łączenia modułów, tak by spełniały oczekiwania najemców, którzy chcieliby mieć większe, na przykład 120 lub 180 metrowe lokale.

Twórcą spółki Czerwona Torebka SA (dawna nazwa Świtalski & Synowie spółka akcyjna) jest Mariusz Świtalski, który działalność na rynku handlu i nieruchomości rozpoczął w 1987 roku. W ciągu kilkunastu lat zespół firmy Czerwona Torebka zbudował trzy ogólnopolskie sieci handlowe (Eurocash, Biedronka, Żabka), zaliczane do najszybciej rozwijających się przedsiębiorstw w Europie. Wszystkie trzy sieci zostały przez spółkę Świtalskiego sprzedane w latach 1995-2007.