Klient, który zdecydują się na uczestnictwo w Tuters, otrzyma identyfikator, który pozwali systemowi rozpoznać klienta, ilekroć będzie przekraczał bramkę centrum. Po przejściu przez bramkę klient dostanie SMS informujący o promocji. Jeśli będzie chciał skorzystać z oferty, wystarczy, że pokaże otrzymaną wiadomość we właściwym sklepie, czy restauracji.

Jak informuje firma, Tuters nie będzie zasypywać użytkowników wiadomościami. Przechodzącemu przez bramkę klientowi wyśle tylko jedną wiadomość w dniu odwiedzin w galerii. W ten sposób poinformuje go o jednej atrakcyjnej ofercie, i to co warte podkreślenia, wyłącznie wtedy gdy będzie się on znajdował w centrum.

Innowacyjność platformy docenili urzędnicy przyznający dofinansowanie na e-technologie dla przedsiębiorstw. Platforma Tuters została stworzona przez łódzką firmę Farmap przy współfinansowaniu unijnych funduszy.

Manufaktura znajduje się w zabytkowych, dziewiętnastowiecznych łódzkich budynkach pofabrycznych. Całkowita powierzchnia kompleksu wynosi 27 ha. W Manufakturze jest 300 sklepów, butików, restauracji, kawiarni, pubów, dwupoziomowa dyskoteka, interaktywne Discovery Center „Experymentarium”, fitness klub, ścianka wspinaczkowa, centrum gier, kręgielnia i nowoczesne kino z piętnastoma salami, największy w Polsce plac zabaw sieci Kinderplaneta, Muzeum Fabryki, Teatr Mały, a także pierwszy w Łodzi czterogwiazdkowy hotel Andel’s.