– Znakomita organizacja imprezy przekroczyła moje oczekiwania. Wybrana przez Brog Media formuła sprawdziła się znakomicie łącząc profesjonalne głosy autorytetów występujących w panelach z rzeczowymi prezentacjami i negocjacjami na temat konkretnych lokalizacji z najemcami. Moim zdaniem panele dyskusyjne zostały znakomicie zaplanowane, aczkolwiek liczebność uczestników zdecydowanie wpłynęła na dynamikę i jakość wypowiedzi i poruszanych wątków. Aby dogłębnie poznać czyjś pogląd lub zdanie na wskazany w panelu temat, ilość panelistów powinna zostać ograniczona do około 4-5 osób. Zdecydowanie wszystko, co zaplanowaliśmy na dwa targowe dni zostało zrealizowane. Znakomita ilość spotkań i relacji biznesowych spowodowała, iż spółka Resco International stała się rozpoznawalnym podmiotem na rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce. Ponad 60 spotkań, wiele kontaktów biznesowych oraz zarezerwowane około 3000 metrów kwadratowych powierzchni w realizowanych przez Resco projektach. Pozostaje mi także pogratulować organizacji oraz wyboru miejsca bankietu – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Rafał Szyłański, prezes spółki Resco.

Resco International jest firmą, która zaspokaja rosnące wymagania inwestorów pod względem jakości, szybkości długotrwałości świadczenia usług w zakresie obsługi inwestycji. Doświadczenie firmy zdobyte w innych krajach Unii Europejskiej takich jak Niemcy oraz w Polsce pomogło stworzyć unikalny i profesjonalny model współpracy firmy z inwestorem. Resco integruje studium wykonalności projektu z procesem projektowym, marketingiem sprzedaży, PR oraz wykonawstwem i jego nadzorem.