Galerię Echo odwiedził milionowy klient

Galeria Grodova

– Reveal Systems zlicza liczbę wizyt klientów wchodzących do obiektu. Zdarzyć się więc może, że ta sama osoba może być policzona kilka razy, dlatego mówimy o milionowej liczbie odwiedzin w ciągu 30 dni od otwarcia galerii. Takie dane są bardzo przydatne w procesie analizy zachowań i przepływu klientów – wyjaśnia w rozmowie z Retailnet.pl Grzegorz Czekaj, dyrektor Galerii Echo w Kielcach.

System Reveal Systems opiera się na odczytach ze specjalnych kamer wideo i kamer termicznych zamontowanych przy każdym z wejść do obiektu. System rejestruje każde wejście i wyjście. – Dodatkowo zainstalowaliśmy też takie kamery wewnątrz galerii, którą podzieliliśmy za sektory. Dzięki temu mamy wiedzę na temat przemieszczania się ludzi w obiekcie, wiemy, które sektory cieszą się większym zainteresowaniem itd. Stosowany przez nas system liczenia klientów należy do najnowocześniejszych na świecie, jest świetnym narzędziem do badania przepływu klientów w tak dużym centrum jak Galeria Echo – dodaje Czekaj.

Do 19 września tego roku łączna liczba wejść do Galerii Echo wyniosła blisko 1 100 000.

Galeria Echo to obiekt handlowo-rozrywkowy, którego powierzchnia całkowita wynosi 159 000 mkw., z czego 70 tys. mkw. to powierzchnia przeznaczona na wynajem. Oprócz sklepów i punktów handlowych w obiekcie znajduje się także m.in. 12-torowa kręgielnia MK Bowling, centrum fitness czy bawialnia dla dzieci o powierzchni 300 mkw.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016