Trzy sklepy w CH Pruchnicka

Moodo to marka odzieżowa dla dziewczyn i młodych kobiet. Właściciel brandu – rodzinna firma z siedzibą w Sopocie powstała pięć lat temu. Dziś sieć sklepów franczyzowych Moodo Urban Fashion Mode liczy 50 sklepów. Otwiera oddziały w miastach nie mniejszych niż 25 tysięcy mieszkańców. Na lokalizację wybiera zarówno główne ulice, jaki centra handlowe. Sklepy mają od 45 do 80 metów kwadratowych. Adaptacja i aranżacje sklepów odbywają się według wytycznych firmy.
 
Big City Pizza należy do firmy gastronomicznej Sun Pizza z Trzciany pod Rzeszowem. Firma ma dziewięć punktów gastronomicznych pod szyldami Big City Pizza, Sun Pizza i Doner Kebab rozlokowanych zarówno na ulicach, w centrach handlowych, jak i na stacjach benzynowych. Firma istnieje od 12 lat.

Kolporter jest wiodącym dystrybutorem prasy i jednym z największych dystrybutorów towarów FMCG w Polsce. Oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe.

Centrum handlowe Pruchnicka powstaje w centrum Jarosłąwia. Alina Pękalska z firmy Retail Concept podkreśla, że to jedyny tak nowoczesny obiekt w 40-tysięcznym mieście. Biorąc pod uwagę sąsiedni Przeworsk i Lubaczów w zasięgu oddziaływania centrum znajdzie się ok. 150 tysięcy ludzi. Komercjalizacja centrum sięga 70 proc. Operatorem spożywczym jest Tesco, które wynajmuje 1150 metrów kwadratowych. Ponadto są Euro RTV AGD – 800 metrów kwadratowych., Jysk – 970 metrów kwadratowych i inni.

Powierzchnia całkowita Centrum Handlowego Pruchnicka to 7,4 tysięcy metrów kwadratowych. Parking będzie miał 250 miejsc. Głównym inwestorem projektu jest firma PHU Szron z Jarosławia. Otwarcie zaplanowano na przełom 2011 i 2012 roku.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016