Marka Centro otworzyła sklep w Blue City

– Lokale sieci Centro otwierane są w najbardziej popularnych centrach handlowych, przeważnie w dużych miastach. Oficjalne otwarcie tego w Blue City odbyło się 19 września. Jest to nasz czwarty lokal w Polsce. Pozostałe trzy zlokalizowane są w CH Port Łódź, CH Magnolia Park we Wrocławiu oraz CH Alfa w Białymstoku – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Ewelina Krupska, reprezentująca sieć Centro. W nowo otwartym salonie będzie można znaleźć około 2000 modeli obuwia i akcesoriów.

Międzynarodowa sieć salonów obuwia i akcesoriów Centro rozpoczęła swój rozwój w 2008 roku, sukcesywnie podbijając kolejne kraje – teraz przyszła pora na ekspansję na rynek polski. Salony o powierzchni 300-700 metrów kwadratowych odzwierciedlają koncepcję marki skierowanej do osób młodych. Nad ich designem oraz wnętrzem pracowały znane zagraniczne agencje, takie jak brytyjska FITCH, niemiecka Grushwitz oraz brandingowa Direct Design.

Centrum handlowo-rozrywkowe Blue City to projekt centrum czwartej generacji, łączący w sobie funkcje handlową, rozrywkową i biurową. Blue City to ponad 200 sklepów, restauracji, barów, kawiarni i punktów usługowych, duże centrum rekreacyjne oraz oferta sportowa i atrakcje dla dzieci.   

    

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016