Dekada Myślenice: najemcy zadowoleni z obrotów

– Dekada Myślenice była swego rodzaju testem wprowadzanego przez nas konceptu convenience shopping center – wygodnego centrum handlowego przeznaczonego do codziennych, szybkich zakupów. Po rozmowach z najemcami i wynikach jakie osiąga obiekt w Myślenicach wnioskujemy, że realizowana przez nas sieć Dekad doskonale wpisze się w potrzeby konsumentów – mówi Aleksander Walczak, Prezes Grupy Dekada.

Zadowolenia z obrotów nie kryje Rossmann: – Bardzo pozytywnie zaskoczyła nas odwiedzalność oraz obroty naszego sklepu w myślenickiej Dekadzie. Widzimy, że Dekada wypełniła niszę na rynku- klienci chwalą wygodne zakupy, jakie oferuje formuła convenience shopping center. Mamy nadzieję, że powtórzymy sukces Rossmanna w kolejnych Dekadach – Skierniewicach, Sieradzu, Olsztynie i Krakowie – mówi Piotr Zieliński – pełnomocnik zarządu ds. najmu, Rossmann.

Pozytywne wyniki obiektu potwierdza także Marcin Stańko, dyrektor operacyjny, członek zarządu Pepco Poland sp. z. o. o. : – Dekada w Myślenicach spełnia wszelkie kryteria nowoczesnego centrum handlowego typu convenience. Dobra lokalizacja, właściwy dobór najemców, wysoki standard obiektu to ważne aspekty decydujące o sukcesie tej inwestycji. Mam nadzieję, że tego typu projekty będziemy wspólnie realizować w kolejnych miejscowościach w Polsce.

Dekada w Myślenicach to pierwszy z sieci obiektów typu convenience shopping center realizowanych przez Grupę Dekada. Kolejne centra w ciągu najbliższych dwóch lat powstaną między innymi w Sieradzu, Żyrardowie, Olsztynie i Krakowie. Za wynajem powierzchni handlowej w sieci obiektów Dekada odpowiedzialna jest spółka BOIG Property Consulting

Reklama

Galeria Jurajska