– Polscy klienci pożądają międzynarodowych marek. Wierzymy, że nowoczesny, amerykański styl marki GAP zostanie z entuzjazmem przez nich przyjęty. Cieszy nas współpraca z Ultimate Fashion Group we wprowadzaniu na polski rynek marki GAP – mówi Stefan Laban, dyrektor ds. współpracy strategicznej firmy GAP Inc.

Do tej pory Grupa wprowadziła na polski rynek inne zagraniczne marki, jak Mango, Aldo czy Hugo Boss.Ultimate Fashion – spółka zależna Empik Media & Fashion Group, działa na polskim rynku od 1999 roku. Firma współpracowała na zasadach umów franczyzowych z takimi markami jak New Look, Peacocks, River Island, Aldo, Mango, Spring, Bodique, Esprit, Wallis, Mexx, Hugo Boss i Dune.

Empik Media & Fashion Group (EM&F Group) to dystrybutor multimedialnych nośników kultury, wiedzy i rozrywki, a także odzieży, butów, zabawek i akcesoriów dla dzieci, oraz kursów językowych i kosmetyków. W skład grupy wchodzą firmy produkcyjne i handlowe, tworzące holding NFI Empik Media & Fashion S.A. Model biznesowy EM&F oparty jest na czterech segmentach: Grupa Empik (książki, prasa, multimedia, artykuły papiernicze i bilety), Grupa Smyk (zabawki i produkty dla dzieci), Szkoły Językowe oraz Moda i Uroda (moda i kosmetyki). Grupa rozwija swój model biznesowy w oparciu o własne marki i koncepcje handlowe, oraz o marki franczyzowe i licencje. EM&F działa w Polsce, Rosji, Czechach, Słowacji, Niemczech, Rumunii, Turcji oraz na Ukrainie.