CH Arkadia: pierwszy salon GAP w Polsce

– Zdecydowaliśmy się wybrać Arkadię jako lokalizację naszego pierwszego sklepu w Polsce, ponieważ jest ulubionym centrum handlowym warszawian – liderem na rynku, najwyżej ocenianym spośród wszystkich obecnych na stołecznej mapie handlowej. Arkadia to doskonałe miejsce na lokalizację flagowych salonów wysoko pozycjonowanych marek, które rozpoczynają ekspansję na polskim rynku. Centrum cenione jest za wielość wyboru, unikalne sklepy w nim obecne, przyjazną nawigację, architekturę i atmosferę – mówi Paweł Oskędra, Property Director, Ultimate Fashion firmy reprezentującej GAP w Polsce.

Warszawski salon będzie oferował linie GAP, GAPKids i babyGAP, a rozpocznie od kolekcji jesiennej i zimowej (Holiday). Wprowadzenie marki do Arkadii jest zwieńczeniem procesu odświeżenia i uatrakcyjnienia oferty centrum, w którym ostatnio pojawiły się również takie szyldy, jak: Mohito, Swarovski, Inglot, Ulla Popken, Toys4boys, Endo, Enjoy, Oysho, Lobster oraz Phenomé.

GAP jest marką z ponadczterdziestoletnią historią. Stworzyli ją Donald i Doris Fisher, którzy 21 sierpnia 1969 roku otworzyli w San Francisco swój pierwszy sklep z dżinsami i płytami.

Centrum handlowe Arkadia ma 287 tys. metrów kwadratowych powierzchni handlowej. W obiekcie zgromadzono ok. 230 lokali handlowych, w tym 180 sklepów oraz 30 restauracji i kawiarni.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016