Zmiany w salonach Duka

Zmiany w salonach polegają przede wszystkim na wdrożeniu nowej koncepcji aranżacji. Całość zakłada zmiany w wystroju, projektu merchandisingowego oraz związanej z nimi polityki sprzedażowej. Jednolity wystrój wnętrza oraz spójny system meblowy wprowadzają odpowiedni sposób ułożenia produktu, który to z kolei determinuje określone aktywności sprzedażowe. Przebudowa oparta o Kitchen Life zmienić ma wygląd sieci i sprawić, by wizyta w każdym sklepie stała się bardziej inspirująca dla wrażliwych estetycznie klientów.

Nowe salony Duka będą białe, świeże i nowoczesne. Charakter marki podkreślać ma drewniana podłoga malowana na biało, jasne ściany oraz meble w tym samym kolorze. W nowej odsłonie sklepów, Duka ma obniżony system regałów, aby klient swobodnie mógł sięgnąć po dowolny produkt.

Odnowiona Duka ma być miejscem, które klienci odwiedzać mają nie tylko w celu wyposażenia własnych kuchni i jadalni. Równie istotna staje się możliwość rozmowy na temat towarzyszącej im pasji gotowania, wymiana spostrzeżeń w zakresie nowoczesnego wzornictwa oraz najnowszych trendów panujących w nakrywaniu do stołu. Te potrzeby to naturalny rezultat dynamicznych zmian zachodzących w sposobie postrzegania kuchni jako przestrzeni oraz pomysłu na czas wolny.

Sieć szwedzkich salonów Duka w Polsce składa się aktualnie z 28 salonów oraz sklepu internetowego. Oferta marki skierowana jest do miłośników nowoczesnego stylu gotowania, przykładających dużą wagę do panujących trendów oraz stawiających na funkcjonalne wzornictwo. Asortyment sklepów składa się z szerokiej gamy wysokiej jakości artykułów kuchennych, porcelany, sztućców i szkła stołowego.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016