Cinnabon zapowiada kolejne otwarcia

– Choć firma dopiero wkracza na polski rynek, zainteresowanie marką jest ogromne. Otrzymaliśmy już wiele zapytań od potencjalnych franczyzobiorców. W tej chwili trwają rozmowy z galeriami i centrami handlowymi z Krakowa, Wrocławia, Warszawy i Łodzi i prawdopodobnie w tych miastach będziemy otwierać kolejne ciastkarnie – mówi Bartosz Chojnacki, prezes zarządu Cinnamon Polska .

Jakomasterfranczyzobiorca firma planuje otwarcie sieciowych punktów obejmującej początkowo południe Polski, a z czasem także resztę kraju. Lokale mają zgodnie ze strategią marki powierzchnię o wielkości od 65 do 85 metrów kwadratowych.

Otwarcie pierwszego punktu ( Silesia City Center w Katowicach) poprzedzone zostało licznymi działaniami promocyjnymi, prowadzonymi – podobnie jak w przypadku innych punktów Cinnabon na świecie – głównie w przestrzeni social media. Jeszcze przed otwarciem Cinnabon Polska na swojej stronie fanowskiej na Facebooku posiadał przeszło 1500 fanów, którzy chętnie uczestniczyli w prowadzonych akcjach i nadal aktywnie reagują na kolejne propozycje firmy.

Obecnie sieć Cinnabon posiada ponad 770 punktów franczyzowych rozlokowanych na całym świecie. Lokale marki umiejscowione są głównie w miejscach o dużym natężeniu ruchu w centrach handlowych i na lotniskach.

 

Reklama

Galeria Jurajska