Redan zmienia wizerunek

Zgodnie z założeniami całe przedsięwzięcie obejmie 17 centrów handlowych, w najważniejszych miastach Polski – Warszawie, Łodzi, Poznaniu, Częstochowie, Płocku, Bytomiu, Białymstoku oraz Bielsko-Białej. Działania obejmują oprócz kampanii reklamowej oraz promocyjnej także zmiany wizerunku salonów. Klientów sklepów Top Secret i salonów multibrandowe Top Secret &Friends zaskoczą nowoczesne i niestandardowe witryny sklepowe, na których będzie można podziwiać zdjęcia i aranżacje wykonane w technologii 3D.

Zarząd Spółki zdecydował się także na dokonanie rebrandingu logotypu Trolla – jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek odzieżowych oraz wdrożenie nowego konceptu salonów sprzedaży. Pierwszy sklep tej marki w nowej, odświeżonej odsłonie został otwarty w drugiej połowie września w Galerii Krakowskiej.

– Chcemy podkreślić komplementarność oferty naszych marek, stworzonej dla tej samej osoby, ale na różne okazje. Rozpoznawalność brandów budowana będzie w oparciu o zmysłową komunikację i nowatorskie zdjęcia z Dorotą Czają. W kampanii modelka wcieli się w rolę seksownej kobiety, pokazanej w trzech różnych sytuacjach życiowych, z trzema różnymi mężczyznami – mówi Michał Kałużyński, wiceprezes Redan SA.

Redan SA jest operatorem znanych detalicznych marek odzieżowych: Top Secret, Troll i Drywash oraz sieci sklepów Textilmarket. Spółka funkcjonuje w ramach Grupy Kapitałowej, która zajmuje się projektowaniem, marketingiem oraz dystrybucją odzieży. Redan zleca swoją produkcję fabrykom w Polsce, Chinach, Indiach Turcji, Korei i Bangladeszu. W Polsce grupa kapitałowa zatrudnia ponad półtora tysiąca osób. Sprzedaż jest prowadzona w 4 sieciach detalicznych: Top Secret, Top Secret&Friends, Troll oraz Textilmarket liczących ponad 400 sklepów. Redan powstał w 1995 roku, a w 2003 roku akcje spółki zostały dopuszczone do publicznego obrotu na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Centrala firmy znajduje się w Łodzi.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016