– Docelowo chcemy przeprowadzić zmianę wizerunku wszystkich naszych sklepów. Do końca roku na pewno w nowej odsłonie będą działać sklepy w Galerii Kaskada w Szczecinie i Magnolia Park we Wrocławiu. Zmiany polegają przede wszystkim na wprowadzeniu nowych mebli. Chcemy też w inny, ciekawszy sposób prezentować produkty i otworzyć salon na klienta – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Magdalena Wieczorek, manager sieci franczyzowej Organique.

Sieć salonów Organique Kosmetyki Naturalne & SPA w Polsce liczy obecnie 24 punkty, w tym dwie jednostki własne. Poza granicami Polski są trzy salony (Szwecja, Rosja). Sieć działa na zasadach franczyzy i otwiera swoje punkty w miastach pow. 50 tys. mieszkańców, w galeriach handlowych zlokalizowanych w centrum miasta i przy głównych ulicach handlowych o dużym natężeniu ruchu. Lokale mają powierzchnie o wielkości od 15 do 40 metrów kwadratowych w przypadku salonu umiejscowionego w wydzielonym lokalu handlowym lub powierzchnią od 7do 12 metrów w przypadku salonu umiejscowionego na wyspie zlokalizowanej na pasażu galerii handlowej.

Sklepy marki Organique znajdują się m.in. w CH Alfa w Białymstoku, galerii Madison w Gdańsku, galerii Echo w Kielcach, galerii Kazimierz w Krakowie, centrum handlowym Port Łódź oraz łódzkiej Manufakturze. Spółka wkrótce planuje kolejne otwarcia nowych sklepów.