Redan ujednolica wizerunek marek

Michał Kałużyński

Michał Kałużyński

Podjęliśmy strategiczne decyzje dotyczące ujednolicenia wizerunku marek z części modowej Redanu. Istotne zmiany zaszły w promowaniu marki Troll. Po pierwsze zdecydowaliśmy się na rebranding logotypu. Nowe logo charakteryzuje się prostą i czytelną formą oraz energetyzującym, zielonym kolorem. Poprzez wprowadzone zmiany chcemy podkreślić główne atrybuty marki. Troll to radość życia, ekologiczne trendy oraz wysublimowana erotyka. Komunikacja Top Secret, oparta niezmiennie na strategii soft office również została wzbogacona o elementy tajemniczości i zmysłowości. W promowaniu marki Drywash skupiamy się głównie na wyeksponowaniu takich cech, jak radość, pasja oraz seksualność związana z tańcem. Jak widać elementem łączącym wszystkie marki jest zmysłowość, która nadaje naszej komunikacji wyrazistego i wzbudzającego emocje charakteru. W tym celu nawiązaliśmy współpracę z modelką i aktorką – Dorotą Czają, która poprzez swoją dotychczasową pracę, a także osobowość idealnie wpisuje się w przyjęte przez nas założenia.

Dodatkowo zdecydowaliśmy, że tak wyrazista komunikacja potrzebuje całkiem nowej oprawy. Witryny naszych sklepów zaskoczą klientów nowoczesnymi i niestandardowymi aranżacjami wykonanymi w technice 3D. Dodatkowo wprowadzamy nową koncepcję aranżacji sklepów Troll. Zmienione salony będą idealnym odzwierciedleniem przyjętej komunikacji. Z zewnątrz Troll będzie kusił ażurową witryną, która w lekko tajemniczy i zmysłowy sposób będzie skrywała wnętrze sklepu. We wnętrzu znajdziemy ekologiczne i surowe motywy z drewna, stali i cegły.

Ten rok dla części modowej Grupy Redan jest udany, choć pełen nowych wyzwań. Przez cały czas pracujemy nad rozbudową sieci sklepów multibrandowych Top Secret&Friends. W pierwszym półroczu uzyskaliśmy wyniki lepsze od zakładanych i znacznie lepsze niż w poprzednim roku. Nasza wiosenno-letnia kolekcja cieszyła się ogromny zainteresowaniem wśród klientów. Zaowocowało to o 30 procent wyższą sprzedażą w porównaniu do 2010 roku. Rezultaty rynku modowego utrzymają się w tendencji rosnącej. W bieżącym roku Grupa Redan spodziewa się osiągnąć sprzedaż na poziomie 387,5 mln zł, czyli o 20 procent wyższą niż w ubiegłym roku oraz 10 mln zysku netto tak jak 85 procentowy wzrost w stosunku do 2010 roku.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016