Glitter to marka, która prowadzi we własnych sklepach sprzedaż niedrogiej biżuterii, produktów do włosów i dodatków dla pań w każdym wieku. Sieć, która jest w północnej Europie jednym z liderów w zakresie modnej biżuterii i dodatków posiada ponad 250 butików w Szwecji, Norwegii, Finlandii, Danii i Polsce. Marka powstała w latach 70. XX wieku, a jej założycielem był Sven-Axel Svensson. W roku 1992 Sven-Axel rozwinął swoją działalność hurtową i otworzył swój pierwszy własny sklep Glitter, który dał początek sieci Glitter.

W centrum handlowym Ostrovia znajdzie się ok. 100 sklepów i punktów usługowych na 37 tys. mkw. powierzchni. Wśród głównych najemców galerii są m.in. hipermarket spożywczy – Tesco, market typu Dom i Ogród sieci Obi, H&M, C&A, New Yorker, Grupa LPP (Reserved, Mohito, Cropp, House), Empik, Smyk, Media Expert, Deichmann, Takko, Rossmann, CCC, Pepco, Martes Sport, Carry, Camaieu, Orsay, Douglas, Apart, Yes, Vision Express, Lee Wrangler. Oferta gastronomiczna składać się będzie z kawiarni Cafe Club, lodziarni Grycan, cukierni oraz ośmiu punktów restauracyjnych – w tym między innymi Italian Pizza, 3xNaj oraz jedynym w regionie lokalem KFC. 

Inwestorem galerii jest firma West Investment z grupy Saller. Generalnym wykonawcą firma Budrem, a projektantem Pentagram. Mallson Polska sprawuje nadzór inwestorski nad komercjalizacją prowadzoną przez firmę Cushman & Wakefield.