Quiosque planuje ekspansję

– Obecnie spółka PBH S.A., która jest właścicielem marki Quiosque posiada w Polsce 102 punkty sprzedaży. Ostatnio otwarliśmy butik w Nowym Sączu przy ruchliwej ulicy handlowej. Najbliższe otwarcia planowane są w galeriach i centrach handlowych zlokalizowanych w kilku dużych miastach Polski zachodniej i południowej. Jesteśmy na etapie negocjowania umów więc nie zdradzamy jeszcze szczegółów dotyczących salonów – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Magdalena Majchrzak, dyrektor do spraw handlu Quiosque.

Marka otwiera swoje salony w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców, zarówno w centrach handlowych jak i przy ulicach handlowych. Wielkość sklepu marki to nie mniej niż 90 mkw. i nie więcej niż 140 mkw., choć w sieci znajdują się także lokale mniejsze. Aktualna oferta towarowa jest jednak tak mocno rozbudowana, że w interesie zarówno franczyzobiorców jaki marki leży otwieranie lokali większych. Daje to lepszą możliwość ekspozycji kolekcji. Franczyzobiorcy Quiosque zapewnia bezpłatne korzystanie z know how marki, co pozwala na ograniczenie ryzyka handlowego i finansowego. Marka współpracuje na zasadach depozytu towarowego oraz kompensaty wynagrodzeń, co partnerzy Quiosque szczególnie doceniają, jako niezwykle wygodną formę współpracy.

Marka nie pobiera opłaty za udzielenie licencji. Minimalna kwota inwestycji to około 1200 zł netto na 1 mkw. planowanej powierzchni sklepu rekomercjalizowanego oraz maksymalna to 2000 netto na 1 mkw. planowanej powierzchni sklepu w stanie deweloperskim. Opłata wstępna za projekt architektoniczny, pilotaż techniczny oraz marketing techniczny wynosi 19500 zł netto. Szacowany okres zwrotu inwestycji wynosi około trzech lat.
 

Reklama

Galeria Jurajska