Beppi w King Cross Praga

– Salon na warszawskiej Pradze będzie miał 75 metrów kwadratowych powierzchni handlowej. Marka Beppi pojawiła się na polskim rynku zaledwie rok temu. Wcześniej nie planowaliśmy ekspansji w Polsce przez wzgląd na brak asortymentu. Do niedawna Beppi proponowała jedynie obuwie letnie, więc w polskich warunkach ciężko byłoby funkcjonować przez cały rok. Salon w King Cross Praga jest naszym drugim salonem w stolicy i piątym w Polsce. Na świecie posiadamy ponad 80 firmowych sklepów, a najbliższe otwarcie planowane jest w Chinach – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Patrycja Shuldes, reprezentująca markę w Polsce.

Marka Beppi na szeroką skalę współpracuje ze sklepami multibrandowymi, sieciami handlowymi i partnerami biznesowymi. Jednak Beppi to przede wszystkim sklepy firmowe, które zlokalizowane są m.in. CH Reduta w Warszawie, CH Gryf w Szczecinie, CH M1 w Zabrzu oraz w Galerii Echo w Kielcach.

Centrum Handlowe King Cross Praga zostało otwarte w 1996 roku na Pradze Południe jako pierwsze centrum prawobrzeżnej Warszawy i jedno z pierwszych w stolicy. Powierzchnia całego centrum wynosi ok. 27 tys. mkw., z czego znaczną część zajmuje hipermarket Real. Do dyspozycji klientów King Cross Praga oddaje 70 punktów usługowo-handlowych, dzięki czemu mają zagwarantowaną szeroką ofertę pod jednym dachem.

 

Reklama

Galeria Jurajska