Yes rozwija sieć sklepów

– Wielce prawdopodobne jest otwarcie jeszcze 2-3 innych sklepów w istniejących centrach handlowych, ale ponieważ negocjacje są w fazie finałowej, nie możemy jeszcze zdradzić dokładnych lokalizacji. Obecnie sieć sprzedaży Yes posiada prawie sto salonów franczyzowych zlokalizowanych w centrach i galeriach handlowych na terenie całego kraju. Salony otwierane są przede wszystkim w dużych miastach liczących ponad 100 tys. mieszkańców. Podobnie jak w ubiegłych latach, w przyszłym roku chcemy otworzyć 12 nowych sklepów Yes. Chcemy, aby nasze placówki pojawiły się m.in. w Chełmie, Krakowie, Wrocławiu czy Kielcach – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Paweł Korobacz, dyrektor ds. Ekspansji i Organizacji Sieci Detalicznej YES.

Firma kieruje propozycję współpracy franczyzowej zarówno do jubilerów prowadzących własne sklepy, jak i przyszłych partnerów, którzy nie mieli dotychczas doświadczeń z branżą. – Najważniejsze plany spółki to dalszy rozwój sieci detalicznej w oparciu o zasady franczyzy, wzmacnianie wartości, rozpoznawalności i potencjału marki oraz najbardziej prestiżowych kolekcji, a także wzrost eksportu- dodaje Korobacz.

Profil lokalizacji, które preferuje sieć zakłada, że będą to lokale z narożną witryną usytuowane przy głównym ciągu komunikacyjnym. Preferowana lokalizacja na poziomie parteru. Powierzchnia lokalu powinna mieć od ok. 50 do 80 metrów kwadratowych. Okres trwania umowy franczyzowej jest zbieżny z okresem najmu lokalu i najczęściej trwa pięć lat . Oferta sieci obejmuje sprzedaż biżuterii, m.in. z diamentami i innymi kamieniami szlachetnymi, wzory ze złota, kolekcje ze srebra, a także pierścionki zaręczynowe i obrączki ślubne.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016