Sephora otwiera 84. perfumerię w Polsce

– Na 2011 rok zaplanowaliśmy otwarcie od sześciu do ośmiu nowych perfumerii. Trzy już zostały uruchomione. Z powodzeniem funkcjonują nowe w radomskiej Galerii Słonecznej oraz w centrum handlowym Turawa Park w Opolu i najnowsza w Galerii Kaskada w Szczecinie. Przed nami jeszcze cztery do sześciu otwarć w nowych lokalizacjach. Nasza strategia ekspansji zakłada rozwój w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców i w takich lokalizacjach planujemy kolejne otwarcia. Wybieramy najlepsze centra handlowe, które mają odpowiednią lokalizację i odpowiedni tenant mix – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Artur Garnczarek, dyrektor do spraw sprzedaży Sephora Polska.

Sephora działa na rynku kosmetycznym w segmencie kosmetyków luksusowych. Firma powstała 40 lat temu we Francji, a od 12 lat jest obecna na polskim rynku. Sephora jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie korporacji działającej w sektorze dóbr luksusowych. Obecnie firma posiada obecnie ponad 1 000 perfumerii na świecie, w tym 84 perfumerie w Polsce. W Polsce sieć posiada około 50 procent udziału w rynku perfumeryjnym, co daje jej pierwsze miejsce w tym segmencie (badania ACNielsen). Marka oferuje innowacyjny model sprzedaży kosmetyków. Jest pierwszą na świecie perfumerią, która dzięki aranżacji wnętrz, pozwoliła konsumentom na nieograniczony dostęp do produktów. Każdy sklep został zaprojektowany jako interaktywna przestrzeń, w której klienci mogą nie tylko korzystać ze swobody poznawania kosmetyków, ale także z porad ekspertów.

 

Reklama

Galeria Jurajska