– Wyprzdziliśmy cele, jakie postawiliśmy sobie, jeśli chodzi o odwiedzalność centrum. Jesteśmy na dobrej drodze, aby osiągnąć siedzem milionów odwiedzin w pierwszym roku działalności centrum – myślę, że to robi wrażenie – powiedział portalowi Retailnet.pl dyrektor centrum John Grabovic. Przedstawiciele galerii wyrażają  opinię, że centrum zawdzięcza swoją popularność odpowiedniemu miksowi najemców, a także promocjom i specjalnym ofertom, które można spotkać w nowo otwierających się sklepach.

Galeria Słoneczna została otwarta 6 kwietnia br. W centrum zlokalizowano 130 salonów międzynarodowych i polskich marek, punkty usługowe, kawiarnie i restauracje oraz sześcioekranowe Multikino. Wśród najemców znajdują się m.in. marki odzieżowe, takie jak: H&M, Zara, KappAhl, C&A, TK Maxx, New Yorker oraz Reserved, a także sklep sportowy Intersport, sklep elektroniczny RTV Euro AGD oraz liczne drogerie – Sephora, Douglas, Drogeria Natura. Operatorem spożywczym jest sklep MarcPol. Ofertę Galerii Słonecznej ponadto uzupełnia sklep z wyposażeniem wnętrz Home&You. W ostatnim czasie do centrum dołączyły Pizza Hut i Apteka Super-Pharm.

Galeria znajduje się w ścisłym centrum Radomia przy ulicy Chrobrego i jest częścią wielofunkcyjnego projektu Centrum Słoneczne, w skład którego wchodzą Aquapark, Osiedle Słoneczne oraz projekty towarzyszące takie jak: sezonowe lodowisko, otwarty amfiteatr, plac zabaw dla dzieci oraz tereny zielone ze ścieżkami rowerowymi. Inwestorem projektu jest AIG/Lincoln Polska – międzynarodowy deweloper, który działa na polskim rynku nieruchomości od 1997 r. i zrealizował m.in. takie projekty, jak siedziba AIG Amplico Life, Saski Point, Saski Crescent, Riverside Park, Grzybowska Park oraz Osiedle Kampinos. Inwestor wybudował również pięć parków biznesowych Diamond Business Park w Piasecznie, Warszawie, Łodzi, Strykowie i Gliwicach.