– Mamy w tej chwili 34 punkty franczyzowe w takich miastach jak Warszawa, Gdynia, Płock, Lublin, Kraków czy Kalisz. Ponadto współpracujemy ze 120 sklepami multibrandowymi i 35 partnerskimi – informuje w rozmowie z Retailnet.pl Jakub Chwiesiuk z firmy Bialcon. W sklepach mulitbrandowych i partnerskich oprócz oferty Bialoconu jest również asortyment innych firm.

Niektóre ze sklepów działają w centrach handlowych. Są to na przykład lokale w Centrum Handlowym Reduta, w Fashion House w Piasecznie, w Factory w Ursusie, w Mazovii w Płocku, w Solvayu w Krakowie czy obecnie otwarty sklep w Galerii Zielonej w Puławach.

– Planujemy do pięciu otwarć w sezonie. Mamy wielu chętnych, ale nie ze wszystkimi podejmujemy współpracę, bo nie każdy sklep rokuje osiągnięcie odpowiednich obrotów. Docelowo planujemy 40 punktów franczyzowych w Polsce – mówi Chwiesiuk.

Bialcon jest polską firma, która zaczęła działalność w 1992 roku. Oferuje kobietom stroje nadające się zarówno do biura, jak i na spotkania biznesowe. Ma także kolekcję casual oraz gamę odzieży sportowej, przeznaczonej dla kobiet aktywnych, dbających o kondycję fizyczną. Firma zatrudnia blisko 250 osób. Właścicielem jest Barbara Chwesiuk założycielka firmy.

Galeria Zielona, w której został otwarty ostatnio sklep Bialcon, zlokalizowana jest przy ul. Lubelskiej 2 w Puławach. Na trzech poziomach obiektu przestrzeń handlową znaleźli m.in.: Empik, CCC, Monnari, Vobis, MediaExpert, Reval.