Połączony salon Cropp i House ma powierzchnię 587 metrów kwadratowych i znajduje się w sąsiedztwie salonów: KappAhl, Carry, Deichamnn, Big star, Levis i Heavy Duty.

Ubrania Cropp można dziś kupić w 280 salonach na 11 europejskich rynkach. Marka oferuje kolekcje dla młodych ludzi. Oferta Cropp zamyka się w ośmiu liniach: czterech damskich i czterech męskich.

Pod marką House działa obecnie 180 salonów krajowych i 110 w krajach europejskich. Firma sprzedaje ubrania młodzieżowe w czterech liniach – dwóch damskich i dwóch męskich.

Oba brandy należące do grupy LPP zasilą ofertę modową Portu Łódź, w skład której wchodzą m.in.:  C&A, Big Star, Benetton, Cubus, Diverse, H&M, House, Reserved, Zara, Vero Moda.

Port Łódź, wraz ze swoim strategicznym najemcą, sklepem Ikea, jest największym podmiejskim centrum handlowym w regionie. Łączna powierzchnia handlowo-rekreacyjna to siedem tysięcy metrów kwadratowych. Przy kompleksie znajduje się parking na 4500 miejsc parkingowych.

Zarządcą obiektu jest Inter Ikea Centre Group (IICG), spółka zajmująca się budowaniem i zarządzaniem centrami handlowymi, w których Ikea jest głównym partnerem. IICG działa w całej Europie. Inter Ikea Centre Polska SA zarządza centrami handlowymi zlokalizowanymi w największych miastach w Polsce. Obiekty pod szyldem spółki znajdują się w Warszawie (Janki i Targówek), Gdańsku, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach oraz Łodzi. Obecnie spółka wchodzi na rynek chiński.