Rusza internetowa perfumeria Douglas

Asortyment sklepu internetowego Perfumeria Douglas nie odbiega od oferty tradycyjnego salonu stacjonarnego. Perfumeria on-line posiada znane z salonów firmowych perfumy oraz produkty do makijażu i pielęgnacji. Do oferty w sklepie internetowym klienci mają dostęp przez 24 godziny na dobę, dzięki czemu mogą nabyć kosmetyki w dogodnej dla siebie porze. Asortyment sklepu podzielono na cztery kategorie: Zapachy, Pielęgnacja, Makijaż i Włosy.

Wybrany produkt dociera na wskazany adres w przeciągu trzech dni, a przy zamówieniu powyżej 230 złotych klient nie płaci za dostawę do domu. Można też wybrać opcję: pakowanie na prezent – wówczas każdy nabyty artykuł zostanie opakowany.

Sieć perfumerii Douglas otworzyła swój pierwszy polski salon w 2001 roku. Dziesięć lat później firma wprowadziła do sprzedaży online ponad 10 tys. produktów i 126 renomowanych marek. Teraz zamiast tradycyjnej wizyty w jednym z 90 firmowych salonów klienci mogą nabyć kosmetyki za pośrednictwem internetu.

Douglas to sieć skupiająca ponad 1000 perfumerii. W Polsce działa ok. 90 salonów. Zlokalizowane są przede wszystkim w centrach i galeriach handlowych usytuowanych w dużych i średnich miastach w Polsce. Markowe salony znajdują się m.in. w Warszawie ( Złote Tarasy, Galeria Mokotów, Promenada, Blue City, Arkadia), w Krakowie (Bonarka City Center, Galeria Krakowska), we Wrocławiu (CH Marino, Galeria Dominikańska, Arkady Wrocławskie) czy Gdańsku ( Galeria Bałtycka, CH Alfa, CH Morena).
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016