Galeria Jurajska ma dwa lata

– Po dwóch latach od otwarcia nie żałujemy, że postawiliśmy na Częstochowę. Po wcześniejszych inwestycjach handlowych w Polsce – Galerii Mokotów i Galerii Kazimierz – obecność w tym mieście okazała się inspirującym doświadczeniem. Sądzę, że wrośliśmy już w tkankę miejską Częstochowy, jak również zostaliśmy zaakceptowani przez jej mieszkańców, czego dowodzą satysfakcjonujące dane wynikające z badań socjologicznych. Nasza strategia współpracy z lokalnymi organizacjami – kulturalnymi, edukacyjnymi czy sportowymi – oraz instytucjami miejskimi sprawia, że Galeria Jurajska traktowana jest jako alternatywa dla ścisłego centrum miasta. Stała sie popularnym miejscem nie tylko zakupów, ale również rozrywki i po prostu spędzania wolnego czasu. Z wyników biznesowych Galerii Jurajskiej jesteśmy zadowoleni, co oczywiście nie oznacza, że nie dążymy do ich poprawienia. Cieszy fakt, że już po otwarciu przyciągnęliśmy kolejnych interesujących najemców (np. otwarty w marcu br. sklep TK Maxx o powierzchni 2 800 mkw., czy salon Massimo Dutti, którego otwarcie planowane jest w najbliższych dniach), a liczba pustych lokali jest obecnie śladowa – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Anna Malcharek, dyrektor zarządzający centrami handlowymi GTC w Polsce.

Galeria Jurajska to trzecie centrum handlowo-rozrywkowe zrealizowane przez Globe Trade Centre S.A. (GTC) w Polsce. Otwarcie galerii odbyło się w październiku 2009 roku. Obiekt, który ma 49 tys. mkw. powierzchni najmu usytuowany jest przy Alei Wojska Polskiego i przy drodze krajowej nr 1, łączącej północ i południe Polski. W ofercie Galerii Jurajskiej znajdują się m.in. sklepy takich marek jak: Alma, Peek&Cloppenburg, grupa LPP (Reserved, Cropp, Home&You, House, Mohito), grupa Inditex (Zara, Bershka i Stradivarius), C&A, Euro RTV AGD, TK Maxx, Intersport, Empik, H&M, New Yorker, KappAhl, Smyk, Rossmann, Kakadu, Sephora, Douglas, Promod, Max Mara, Trussardi, czy Apart. Koszt realizacji inwestycji: 140 mln euro.
 

Reklama

Galeria Jurajska