Właściciele obiektu byli niezadowoleni z dotychczasowej polityki komunikacyjnej i wizerunkowej. W tym obszarze oczekują największych zmian. Pierwsze już są widoczne: zmieniono szyldy oraz tablice wskazujące dojazd do centrum. Wiele do życzenia pozostawiały także usługi firmy ochroniarskiej. W związku z tym pod koniec września Jones Lang LaSalle zatrudnił nową agencję ochrony. Natomiast w październiku rozpoczną się długo odkładane prace remontowe, uszkodzonej podczas pożaru strefy dostaw oraz parkingu na terenie centrum handlowego. Remont potrwa do listopada. – Jesteśmy bardzo zadowoleni z zarządzania tak interesującym projektem – mówi Piotr Karpiński – szef zespołu zarządzającego nieruchomościami handlowymi w Jones Lang LaSalle. – Na bieżąco możemy obserwować, jak niewielkie, ale długoterminowe działania marketingowe i komunikacyjne usprawniają działanie obiektu – dodaje.

Jak podkreślają przedstawiciele centrum, doskonałe położenie ma sprawić, że Ferio będzie w przyszłości najważniejszym lokalnym obiektem w rejonie. Obecnie w Legnicy działa kilka centrów handlowych, m.in. CH Galeria Piastów oraz CH Auchan.

Centrum Ferio w Legnicy zostało otwarte w marcu 2007 roku, a jego powierzchnia wynosi 18 tys. mkw. Wśród najemców są największe światowe i rodzime marki, jak Tesco, Media Markt, CCC, Empik.

Firma doradcza Jones Lang LaSalle w Polsce zarządza obecnie 46 projektami dla klientów instytucjonalnych i prywatnych inwestorów. Wśród nich są: Galeria Mazovia (27 tys. mkw.) w Płocku, Galeria Przymorze (29,5 tys. mkw.) w Gdańsku, Pasaż Świętokrzyski (17,3 tys. mkw.) w Kielcach. Powierzchnia wynajmowalna pozostająca pod zarządem firmy to ponad pół miliona mkw. Pod koniec września firma została nowym zarządcą centrum handlowego Ferio Gaj we Wrocławiu.