Skok na Sok: dwa nowe lokale

Właścicielem konceptu sieci Skok na Sok jest firma XXL Media. Marka właśnie uruchomiła kolejne dwa swoje lokale i zapowiada, że będzie poszerzać sieć i inwestować także w innych dużych miastach w Polsce. Właściciel spółki zapowiadają także, że w przyszłości chcą by marka Skok na Sok działała na zasadach franczyzy.

Dotychczas w ramach sieci działały trzy placówki. Pierwszy barek w którym zaczęto sprzedawać soki powstał w warszawskiej dzielnicy Kabaty, drugi – otwarty w czerwcu 2010 roku w centrum handlowym Blue City w Warszawie, a trzeci został otwarty w sierpniu tego roku na rogu ulic Chmielnej i Nowego Świata w Warszawie.

Spółka planuje szybki rozwój sieci na terenie Warszawy, ale nie tylko. Skupia się przede wszystkim na pozyskiwaniu lokalizacji w najlepszych centrach handlowych, ale także na prestiżowych ulicach. W ostatnim kwartale tego roku chce uruchomić kolejne lokale w innych dużych miastach.

Strategia firmy zakłada, że lokale Skok na Sok mają powierzchnię o wielkości od 70 do 90 metrów kwadratowych i otwierane są w formatach kawiarnianych. W pijalniach, oprócz różnego rodzaju świeżych soków dostępne są także kawy, herbaty i desery.

Właściciel konceptu – XXL Media to agencja reklamowa i wydawnictwo, które jest właścicielem między innymi prozdrowotnego magazynu Moda na Zdrowie.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016