CH Marino: wiele zmian na korzyść

Marino jest wynajęte w 99 proc., ale obecny zarządca zapowiada, że to nie koniec zmian. – Na pewno będziemy wprowadzać nowych najemców – zapowiada w rozmowie z Retailnet.pl Wojciech Rogala, dyrektor zarządzający Centrum Handlowe Marino. – To są działania rekomercjalizacyjne, podnoszenie standardu – zastępowanie najemców, których asortyment nie znalazł uznania klientów nowymi najemcami – tłumaczy.

W tenant miksie CH Marino przeważają sklepy ze średniej i niższej półki cenowej. – Nie ma Reserved, nie ma grupy sklepów Inditeksu, nie ma Zary i innych znanych marek. Nagle okazuje się jednak, że sklepy typu Vabbi, Wassyl czy La Mode robią tak duże obroty, że zwiększają powierzchnię. Wassyl miał 30 mkw. i już po półtora miesiąca podpisał umowę na 64 mkw. Kakadu miało 60 mkw. i podpisało umowę na 200. Mieliśmy sklep Brava Moda, który otworzył drugi sklep – La Mode. Nasi najemcy widzą, że to centrum nagle odżyło – nie kryje satysfakcji z wyników Rogala.

Centrum Handlowe Marino zostało otwarte po rozbudowie i remoncie w październku 2008 roku, w trudnym okresie spowolnienia ekonomicznego. Obiektem zarządzała firma Colliers, a następnie firma JG. Od sierpnia 2010 roku zarząd sprawowany jest przez Rafael Investment, spółkę należącą do grupy kapitałowej Gant Development SA. Firma jest właścicielem obiektu.  – Okazało się, że pańskie oko konia tuczy – mówi Rogala. – Po roku wyprowadziliśmy to centrum na obecny poziom. Jest kilkunastu nowych najemców. Do tego od stycznia do września obroty skoczyły o 19 procent w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku  – nie licząc wyników hipermarketu. A odwiedzalność wzrosła o 30 proc. Jest to wielka satysfakcja wiedzieć, że nagle parking jest pełny – mówi Rogala. – Moja pasja bierze się stąd, że widzę, że w udaje się wynieść to centrum na obecny poziom – dodaje dyrektor zarządzający centrum.

Właścielem CH Marino jest spółka Rafael Investment sp z o.o. należąca do grupy kapitałowej Gant Development SA. Obiekt mieści się przy ul. Paprotnej, w pobliżu odcinka północno-wschodniej autostradowej obwodnicy Wrocławia. Centrum ma 20 tys. mkw. Funkcjonuje w nim 75 sklepów. Wśród najemców są, m.in.: Takko Fashion, Douglas, CCC, 5.10.15. Operatorem spożywczym w centrum jest hipermarket Tesco. Dla klientów przygotowano bezpłatny parking na 650 miejsc.
 

Reklama

Galeria Jurajska